Stretávate sa na pracovisku so stresom, hnevom či napätím? Tieto emócie sú bežnou súčasťou každodennej práce, no správna reakcia na nich môže zásadne ovplyvniť pracovné vzťahy aj celkovú atmosféru. Na tomto školení sa naučíme efektívne reagovať na náročné situácie tak, aby ste chránili svoje vlastné emócie a zároveň dosiahli konštruktívny výsledok. Pozrieme sa na dve hlavné oblasti náročnej komunikácie. Prvou je zvládanie konfliktov – osvojíte si taktiky, ako si zachovať odstup od situácie, zvládnuť svoje emócie a nenechať sa vyprovokovať. Druhou je komunikácia nepríjemných informácií – naučíme sa, ako podať negatívnu spätnú väzbu alebo výpoveď a eliminovať pritom negatívne emócie protistrany (zamestnanca). Cieľom je pripraviť vás na takýto typ rozhovoru a upozorniť vás na čo si dávať pozor, resp. čomu sa vyvarovať.
Cieľová skupina
Miroslav Kubiš je skúseným odborníkom s viac ako 15-ročnou praxou v oblasti rozvoja osobnosti a biznisu. Počas svojej kariéry sa zameriaval na rôzne veľkosti firiem, pričom s prehľadom riadil audit, konzultácie a facilituje diskusie s manažérmi o tom, aké sú aktuálne potreby zamestnancov a akým spôsobom môžeme efektívne reagovať. Miro sa aktívne podieľa na HR komunite na Slovensku, kde podnecuje otvorené diskusie, zdieľa svoje know-how a hľadá inovatívne riešenia pre aktuálne výzvy v oblasti ľudských zdrojov.