Objednávky vo verejnej správe – ako ich správne vystaviť a zverejniť po zmenách od roku 2024

PhDr. Jozef Sýkora MBA, DSc.

Zamestnanci verejnej správy, trápia vás otázky ohľadom vystavovania, obehu a zverejňovania objednávok? Alebo si neviete poradiť s novelou, ktorá v roku 2024 zaviedla nové termíny, upravila rozsah zverejňovaných údajov a priniesla tiež zmeny pri zverejňovaní dodatkov, objednávok v centrálnom portáli a podobne? Potom si nenechajte ujsť náš webinár s PhDr. Jozefom Sýkorom, MBA, DSc., ktorý pôsobí ako kontrolór vo verejnej správe. Z prvej ruky tak získate overené informácie, postupy a odpovede na vaše otázky. Naučíte sa, ako správne zverejňovať objednávky, aké sú povinné údaje, ako kontrolovať ich vystavovanie a ako zabezpečiť obeh dokladov aj finančnú kontrolu.

Program

1.      Objednávky v praxi roka 2024

1.1.  Objednávky a ich vystavenie

1.2. Objednávky a ich zverejňovanie a evidovanie

2.      Kontrolné zistenia z praxe posledných rokov

3.      Konzultácie s účastníkmi

4.      Zhrnutie

5.      Záver

Ďalšie informácie

Nefunguje vám online školenie? Pozrite si návod na jeho spustenie.

 

Na webinári bude lektor vychádzať zo svojej kontrolnej a lektorskej činnosti za posledné roky. Garantujeme vám tak, že budú rozoberané všetky problematické prípady a otázky, ktoré sú v praxi spojené so zverejňovaním objednávok či s dodržiavaním nových pravidiel od roku 2024.

Čo sa na webinári dozviete:

  • Ako správne zverejniť objednávky?
  • Treba povinne zverejniť aj vystavené rozhodnutia?
  • Ako správne zverejniť povinné údaje a na čo sa v praxi zabúda najčastejšie?
  • Na čo si dať pozor pri vystavení objednávok a čo musia obsahovať?
  • Ako dlho musia byť tieto údaje zverejnené?
  • Aké sú procesy overovania objednávok a požiadaviek na objednanie?
  • Aké sú pravidlá pre uvádzanie súm a finančných limitov v objednávkach?
  • Čo kontrola najčastejšie preveruje pri zverejňovaní?

 

Cieľová skupina:

  • Subjekty štátnej správy
  • Kapitoly štátneho rozpočtu a štátne fondy
  • Rozpočtové a príspevkové organizácie
  • Poisťovne
  • Zamestnanci obcí, miest, vyšších územných celkov
  • Školy a školské zariadenia
  • Ekonómovia, rozpočtári, hospodári, majetkári
  • Zamestnanci zriadených organizácií obcou alebo vyšším územným celkom
  • Osoby zodpovedné za oblasť zverejňovania na webových sídlach organizácií verejnej správy
Profil lektora
PhDr. Jozef Sýkora MBA, DSc.

Pôsobí ako kontrolór v územnej samospráve od roku 2011 a interný kontrolór v niekoľkých štátnych organizáciách. Dlhodobo sa venuje problematike práva verejnej správy a oblasti finančnej kontroly. Študoval na univerzite v Českej republike a ukončil postgraduálne štúdium na Ústave práva v Prahe so zameraním na obchodné a finančné právo. Rigorózne doktorské skúšky vykonal v roku 2019. Publikuje príspevky v odborných periodikách a na on-line portáloch. Vydal publikáciu pre finančnú kontrolu a Príručku pre rozpočtovanie a účtovanie v samospráve, publikácie k finančnej kontrole a k zverejňovaniu povinných údajov. Lektor je autorom komentára k zákonu o finančnej kontrole a audite. Rovnako spísal publikáciu o interných smerniciach vo verejnej správe. V praxi lektor metodicky usmerňuje viaceré subjekty verejnej správy.  Dr. Jozef Sýkora prednáša v programe akreditovaného vzdelávania pre kontrolórov a  je garantom viacerých modulov na Ekonomickej univerzite v Bratislave. 

Potrebujete poradiť alebo pomôcť pri nákupe?
Sme tu pre vás každý pracovný deň od 8:00 do 16:30+421 41 7053 888

Online školenie je obsahom Ročného predplatného:

V
Verejná správa
Ročné predplatné
icons/24/red/check copy200+ online školení počas celého rokaicons/24/red/check copyOdborné poradenstvo s lektorom formou chatuicons/24/red/check copyArchív všetkých videozáznamovicons/24/red/check copyŠkoliace materiály na stiahnutieicons/24/red/check copy10% zľava na konferencie a prezenčné školenia
468 € s DPH / rok
Bonusy:
icons/24/red/check copyOdborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu
icons/24/red/check copyVideozáznam z webinára na 30 dní