Máte na starosti riešenie sťažností vo verejnej správe a chcete mať istotu, že postupujete správne podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach? V našom online školení s Ing. Rudolfom Mozolíkom z Úradu vlády SR sa dozviete, ako rozlišovať typy sťažností, viesť ich evidenciu, dodržať lehoty a prešetriť každý prípad podľa stanovených pravidiel. Naučíte sa tiež chrániť identitu sťažovateľov, správne sprístupňovať dokumenty a predchádzať chybám, ako je nedodržanie stanovených lehôt, chýbajúca dokumentácia a podobne. Online školenie je určené predovšetkým pre zamestnancov verejnej správy, ktorí sťažnosti vybavujú. Prínos však môže mať rovnako aj pre sťažovateľov.
1. Úvod do problematiky školenia:
2. Výklad ustanovení § 1 až § 8 zákona o sťažnostiach:
3. Výklad ustanovení § 9 až § 17 zákona o sťažnostiach:
4. Výklad ustanovení § 18 až § 28 zákona o sťažnostiach:
5. Záver:
6. Priestor na vaše otázky
Cieľom online školenia je:
Cieľová skupina:
Poznámka:
V priebehu 2., 3. a 4. časti online školenia účastníkov oboznámime s najčastejšími nedostatkami, ku ktorým dochádza pri praktickej aplikácii zákona o sťažnostiach.
Nefunguje vám online školenie? Pozrite si návod na jeho spustenie.
Riaditeľ odboru petícií, sťažností a ostatných podaní sekcie kontroly, Úrad vlády SR
Ing. Rudolf Mozolík je skúsený odborník, ktorý v oblasti prešetrovania sťažností a petícií pracuje už od roku 2000. V súčasnosti pôsobí ako riaditeľ odboru petícií, sťažností a ostatných podaní na Úrade vlády SR.