Ako pristupovať ku vzdelávaniu žiakov so zdravotným znevýhodnením tak, aby sa mohli rozvíjať v súlade so svojimi možnosťami? Na online školení s PaedDr. Vierou Pobieckou si prejdete všetky dôležité kroky – od správnej identifikácie potrieb žiaka cez diagnostiku, výber vhodnej formy vzdelávania až po systém podpory na úrovni školy, rodiny a poradenských zariadení. Vysvetlíme si, ako nastaviť individuálny prístup, aké sú možnosti úprav a aké podmienky musí škola spĺňať, aby vytvárala skutočne inkluzívne prostredie. Získate prehľad, návody aj praktické odporúčania, ktoré môžete ihneď aplikovať vo svojej praxi.
Nefunguje vám online školenie? Pozrite si návod na jeho spustenie.
Hlavný radca na Regionálnom úrade školskej správy. Poskytuje odbornú a metodickú podporu školám, zriaďovateľom a pedagogickým zamestnancom
Svoje profesijné odborné základy postavila na dlhoročnej praxi a skúsenostiach v oblasti špeciálnej pedagogiky, práce s deťmi a žiakmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v školách a zariadeniach rôzneho typu a druhu. V súčasnosti pracuje ako hlavný radca na odbore metodiky Regionálneho úradu školskej správy pre zariadenia poradenstva a prevencie a školy pre deti a žiakov so zdravotným znevýhodnením, podieľa sa na riadení a kontrole výchovno-vzdelávacieho procesu detí a žiakov so zdravotným znevýhodnených v školách rôzneho stupňa. Metodicky aj prakticky sa venuje odborným špecializovaným a konzultačným činnostiam pre zriaďovateľov, riaditeľov škôl a školských zariadení, i odborných a pedagogických zamestnancov, usmerňuje a radí pri inkluzívnom vzdelávaní žiakov, poskytovaní podporných opatrení, pri práci školského podporného tímu, prideľovaní pedagogických asistentov a pomáha pri zavádzaní nových legislatívnych zmien do praxe.