Aké podmienky musí spĺňať reklama, aby bola daňovým výdavkom z pohľadu dane z príjmov? Ako preukázať daňovú uznateľnosť reklamných výdavkov a ako sa reklama dotýka DPH? Získajte komplexný prehľad o problematike reklamy z hľadiska DzP, DPH a účtovníctva na našom webinári s daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým. Dozviete sa, aké podmienky musí spĺňať reklama, aby bola daňovým výdavkom, a zároveň si vypočujete overené tipy, ako minimalizovať daňové zaťaženie svojej firmy.
Daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov
Daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov. Aktívne prispieva do odborných časopisov Daňový a účtovný poradca podnikateľa (DÚPP), Dane a Účtovníctvo (DaÚ) a Daňový špeciál. Svoje blogy a príspevky z oblasti daní publikuje na viacerých odborných portáloch. Okrem lektorskej činnosti denne poradí desiatkam zákazníkov v rámci Daňovej pohotovosti od Poradcu podnikateľa. Má nespočetné skúsenosti v oblasti účtovníctva a daní vďaka vlastnej účtovnej spoločnosti Atomgroup, s.r.o., ktorá pôsobí na území SR, ako aj Českej republiky. Rovnako získava veľa skúseností priamo z praxe daňového poradcu pri komunikácii s finančnou správou.