Verejné obstarávanie pre začiatočníkov - dodávateľov

Mgr. Silvia Jančová

Na Slovensku sa každý deň vyhlásia stovky verejných obstarávaní a firemných tendrov. Ako sa však včas dozvedieť o vyhlásených zákazkách a ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach? Ak ste dodávateľom tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pre vás už v druhej polovici júla online seminár, počas ktorého vám pomôžeme zorientovať sa v celom procese verejného obstarávania – a to od vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR cez online otváranie ponúk, vyhotovenie súťažných podkladov až po povinnosti súvisiace s uzatvorením zmluvy. V rámci obsahu  nebude chýbať ani množstvo praktických informácií, napríklad, ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov, na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch, aké sú požiadavky na predmet zákazky, ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie a mnoho ďalších.

Program

  • Spôsoby vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR
  • Zákazky s nízkou hodnotou spolufinancované z fondov a kde ich nájsť
  • Súťažné podklady – na čo si dávať pozor
  • Najčastejšie používané systémy na el. komunikáciu v SR
  • Elektronické predkladanie ponúk
  • Spôsob preukazovania podmienok účasti: zápis v zozname hospodárskych subjektov, evidencia referencií, Jednotný európsky dokument a čestné vyhlásenie
  • Požiadavky na predmet zákazky, zábezpeka ponúk
  • Online otváranie ponúk
  • Podanie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov – lehoty
  • Správne podanie žiadosti o nápravu – forma, obsah, lehoty, forma vybavenia
  • Lehota na predkladanie ponúk, primeranosť, (ne)predlžovanie lehôt pri podstatných a nepodstatných zmenách zákazky
  • Vysvetľovanie mimoriadne nízkej ponuky
  • Ako podať námietky: lehoty, formálne náležitosti, kaucia
  • Povinnosti pri uzatváraní zmlúv – register partnerov verejného sektora, poskytnutie súčinnosti (predkontraktačné povinnosti)
  • Dodatky k zmluvám

Ďalšie informácie

Ako prebieha online seminár a technické podmienky pre sledovanie nájdete TU.

 

Ako bonus získa každý účastník:

  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní

  • Záznam z webinára počas 30 dní
Profil lektora
Mgr. Silvia Jančová

Venuje sa verejnému obstarávaniu od roku 2006.  Začínala na Úrade pre verejné obstarávanie, na odbore kontroly, následne na riadiacich pozíciách, ale aj ako kontrolór eurofondových verejných obstarávaní na rôznych ministerstvách. Od roku 2016 sa tiež venuje konzultačnej činnosti a realizácii verejných obstarávaní pre klientov – pre verejných obstarávateľov,  ale aj poradenstvu pre dodávateľov  a uchádzačov – pomoc pri príprave ponúk a pri podávaní námietok a pod. Aktívne zároveň vykonáva lektorskú činnosť.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť pri nákupe?
Sme tu pre vás každý pracovný deň od 8:00 do 16:30+421 41 7053 888
Ročné predplatné
icons/24/red/check copy100+ online školení počas celého rokaicons/24/red/check copyOdborné poradenstvo s lektorom formou chatuicons/24/red/check copyArchív všetkých videozáznamovicons/24/red/check copyŠkoliace materiály na stiahnutieicons/24/red/check copy10% zľava na konferencie a prezenčné školenia
479,70 € s DPH / rok